Clinic De IJSMARKT in Oosterhout

Clinic De IJSMARKT in Oosterhout

Het nieuwe jaar is nog maar net aangebroken en de Yeti’s zijn alweer in volle gang. De meesten hebben nog een weekje verlof en dit wordt uiteraard graag op het ijs besteedt met stick en puck.

Tijdens deze vakantie hebben de Yeti’s weer een clinic gegeven op de IJSMARKT in oosterhout, waar een mooi en goed onderhouden stukje ijs lag De clinic was net als in Prinsenbeek een groot succes mede door alle vrijwilligers van onze vereniging. Er waren zo’n 25 kinderen op het ijs die wat tricks en skills meekregen van Deniz en Lars (onze trainers en ex Trappers) Na een uurtje clinic mochten de kids nog even met de sticks aan de haal en wat vrijschaatsen.

Al met al een zeer geslaagd evenement met leuke reacties. We hebben samen met de organisatie geoppert om dit volgend jaar iets groter aan te pakken en met meer publiciteit te werken en mogelijk ook meer sessies in te plannen.