Eerste competitie wedstrijd 5e divisie

Eerste competitie wedstrijd 5e divisie

Afgelopen zondag was het dan zover, om 19:00 speelde de senioren de eerste wedstrijd van de clubgeschiedenis in de Divisie 5 van de NIJB. Na pas een week te hebben getraind op de ijsbaan in Breda stonden de mannen en vrouw van de Yeti’s tegen over de heren van Hijs Hokij Den Haag Ongetemd. Al snel bleek dat de heren van Den Haag goed opklaar waren ingespeeld en elke kans werd dan ook bijna benut voor een goal. De wedstrijd werd uiteindelijk verloren met 12-0.

Het was een erg mooie ervaring en er is veel geleerd tijdens de eerste wedstrijd. Genoeg om aan te werken tijdens de komende trainingen. De volgende krachtmeting staat al in de agenda op zondag 5 november spelen de Yeti’s tegen de Dordrecht Lions 3. De face-off is om 18:15 in Dordrecht.