Spek de kas van de Yeti’s bij Jumbo Etten-Leur

Spek de kas van de Yeti’s bij Jumbo Etten-Leur

Van woensdag 30 maart tot en met dinsdag 10 mei organiseert Jumbo Etten-Leur een actie waarmee een financiële bijdrage voor onze vereniging bij elkaar kan worden gespaard. De actie heet ‘Spek de kas van je club’ en Jumbo Etten-Leur stelt daarvoor een bedrag van € 20.000,- beschikbaar.

kas

Tijdens deze ‘Spek de kas van je Club’ actie ontvangen klanten voor elke € 10,- aan boodschappen een waardepunt. Deze waardepunt kunnen ze in de winkel of via de Facebook pagina: www.facebook.com/jumbo.ettenleur.geerkade of www.facebook.com/jumbo.ettenleur.kerkwerve onder tabblad sponsoractie doneren aan de vereniging van hun keuze. Via een smartphone/tablet/ipad kan je via de website: uwsupermarkt.nu de waardepunten inleveren. Als je het waardepunt invoert wordt automatisch herkend bij welke winkel dit waardepunt hoort en zal naar de desbetreffende site gaan. De rest van de procedure is hetzelfde.

Hoe meer waardepunten klanten doneren aan onze vereniging, hoe groter het totaalbedrag dat wij ontvangen.

Trommel dus zoveel mogelijk mensen op om hun boodschappen bij Jumbo Etten-Leur te doen en daarmee de kas van onze club te spekken!