Beer League vs. The Rookies

Beer League vs. The Rookies

Gisteren speelde onze rec 2 hun eerste wedstrijd tegen de rec 1. Een wedstrijd waar zo op het eerste gezicht de winnaar al vaststond, maar het werd erg spannend. Het verslag van Ab, trainer/coach rec 2:

De allereerste wedstrijd voor rec 2, en dan nog wel tegen rec 1 spelen die o.a.  al veel wedstrijden hebben gespeeld. Wat moest ik ervan verwachten; we hadden pas 1 training geoefend met vaste lijnen, en op zich ging dat redelijk goed voor de allereerste keer, maar hoe zou dat in de praktijk gaan? Nou, fantastisch! Er werd gestreden alsof het om de beslissende wedstrijd van de Stanley cup ging.

Wat een inzet en strijdlust heb ik gezien. Er werd voor iedere puck gevochten als leeuwen. Tuurlijk gingen er ook dingen fout , maar dat geeft helemaal niks . Van je fouten leer je tenslotte en daar zijn trainingen ook voor.

Het was een spannende wedstrijd waarin ook heel mooie doelpunten werden gemaakt. Uiteindelijk won rec. 2 met 7 -6 en dat was  verdient.  Zeker op inzet, motivatie ,wilskracht en vechtlust.

Een super trotse trainer-coach.