BlueTalents en Concrete Collective zijn onze nieuwe hoofdsponsoren

BlueTalents en Concrete Collective zijn onze nieuwe hoofdsponsoren

BLUETALENTS EN CONCRETE COLLECTIVE

ZIJN ONZE NIEUWE HOOFDSPONSOREN

Na het afgelopen seizoen hebben wij niet stil gezeten en zijn wij super trots dat wij onze twee nieuwe hoofdsponsoren mogen aankondigen. Samen met beide sponsoren zijn wij klaar voor het nieuwe seizoen en hopen wij samen mooie stappen te gaan maken! Natuurlijk stellen onze nieuwe sponsoren zich graag voor aan u!

Het was een aangename verrassing toen Zuyderleven Groep, tot voor kort hoofdsponsor, ons in de gelegenheid stelde de ondersteuning van Yeti als medehoofdsponsor over te nemen, want we dragen sportiviteit een warm hart toe.

We zijn heel trots op het nieuwe partnerschap met de Yeti’s. Wij zien de te ontgrendelen potentie van deze fantastische club die mensen bij elkaar brengt met ijshockey, toegankelijk is voor iedereen en jonge spelers enthousiasmeert. Die visie past volledig bij de waarden van ons bedrijf.

Concrete Collective Investments creëert hoogwaardig residentieel vastgoed. Niet voor de verkoop, maar voor eigen portefeuille. Wij ontwikkelen en exploiteren dit dan ook alsof we er zelf wonen. Elk pand is een investering om trots op te zijn. Want dáárvoor doen we het.

Als investment developer concentreren wij ons op prime vastgoed op de meest gewilde locaties in Nederland. Plekken waar de woningen, die wij met aandacht inrichten, volledig tot hun recht komen. Elke ontwikkeling is anders, maar onze kwaliteit en uitstraling herken je meteen. Niet alleen in stijl en sustainability, maar ook in service. Want bij ons is huren een totaalpakket voor fantastisch wonen. Concrete Comfort, noemen we dat.

Ontwikkelen voor eigen portefeuille heeft voor Concrete Collective Investments een heel persoonlijke betekenis. Uiteraard omdat we er samen met onze investeerders instappen en omdat we in elk project onze ziel en zaligheid leggen. In het proces en resultaat zijn het creaties van onszelf. De investering in geld, tijd en inspanning, maar ook het enorme plezier waarmee we aan de slag gaan.

Wij zijn trots om (mede) hoofdsponsor te mogen worden van een club die inzet op jeugd, talentontwikkeling en plezier!

Als Blue Talents (AFAS partner) zijn wij gehuisvest in het NAC stadion, daar zien wij dagelijks Teamplay aan het werk, een organisatie die jeugd een kans geeft en stimuleert. Iets wat wij enorm omarmen. Zo sponsoren wij ook het Yvonne van Gennip Talentfonds. Ook hier komen jeugd en kansen geven samen.
Yeti’s Breda past daarom erg goed bij ons en bovendien zien wij ook een enorme toekomst voor ijshockey en Yeti’s in het bijzonder.
Wij hopen daarom ook lang van de Yeti’s familie onderdeel te mogen zijn, tot snel op de ijsbaan!