Eerste oefenwedstrijd U12/Junioren

Eerste oefenwedstrijd U12/Junioren

Op zondag 9 december was het zover de junioren van de Yeti’s speelden hun eerste wedstrijd.

Hoewel het wel enigszins een gelegenheidsteam was met de de goalie van de recreanten, Remco Buurs in het net voor de Yeti’s.

blank

De spanning was van de gezichten af te lezen. Voor sommige was dit de eerste keer op het ijs als Yeti omdat ze pas net hun 2 gratis proeflessen erop hadden zitten. Gelukkig troffen we in de junioren van de Dordrecht Lions een uiterst sportieve tegenstander. Ze waren zelfs bereid een speler uit te lenen zodat we ook mooie line-up konden maken.

Ook zijn halverwege de wedstrijd nog de goalies gewisseld om de teams iets dichter bij elkaar te brengen. Alle spelers hebben hun uiterste best gedaan en eigenlijk nog veel belangrijker heel veel plezier beleefd aan hun eerste wedstrijd en als de “spirit” van dit team zo blijft dan beloofd dat weker nog iets voor de toekomst.