Eerste uitwedstrijd na coronastop voor Yeti’s Breda

Eerste uitwedstrijd na coronastop voor Yeti’s Breda

Na twee maanden coronastop speelde Yeti’s Breda U11/U9 eindelijk weer een uitwedstrijd. Op zondag 13 februari waren ze samen met Red Eagles ’s-Hertogenbosch U11/U9 te gast bij Smoke Eaters Geleen U11/U9.

Eerste uitwedstrijd

De eerste uitwedstrijd, na de coronastop, was een feestje! Met fun en muziek in de kleedkamer en met veel ouders als publiek op de tribune. Hoewel beide Yeti’s teams 3 wedstrijden verloren en er 1 wonnen heeft het aan sfeer, gezelligheid en sportiviteit niet ontbroken.

Olivier Brouwn scoort een goal in de wedstrijd tegen de Red Eagels.

Tweemaal overwinning GELEEN...

De Smoke Eaters Geleen U11 heeft tweemaal een overwinning over de streep getrokken tegen de Yeti’s Breda. De Yeti’s Breda hadden veel kansen maar bleven doelpuntloos. Smoke Eaters Geleen kwam een aantal keer goed weg en wisten ook hun kansen te verzilveren.

...Maar pakken een overwinning tegen de Eagles

In de eerste wedstrijd tegen de Red Eagels gingen beide teams gelijk op maar uiteindelijk verloren de Yeti’s Breda toch. In een spannende tweede wedstrijd wonnen de Yeti’s Breda echter met 2-1.

Volgende week tegen de tigers en lions

Volgende week spelen de Yeti’s Breda U11/U9 opnieuw een uitwedstrijd, maar dan tegen de Leiden Lions en Amsterdam Tigers.