Eerste wedstrijd recreanten

Eerste wedstrijd recreanten

Gisteravond was het zo ver en hebben de Yeti’s Recreanten hun eerste wedstrijd van 2018-2019 gespeeld tegen Dordrecht in de KingsOfBeer competitie.

De eerste periode ging mooi gelijk op en de Yeti’s scoorde de openingstreffer via Koen van Baardewijk. Vlak voor het einde van de eerste periode kwam Dordrecht op gelijke hoogte. De twee periode schakelde Dordrecht een tandje bij of de Yeti’s een tandje terug en liepen ze verder uit naar 1-7.

De derde periode was meteen een valse start voor de Yeti’s met in de eerste 5 minuten al twee straffen waarvan Dordrecht profiteerde en de stand naar 1-9 bracht. In het slotstuk van de wedstrijd kwamen de Yeti’s weer een stuk beter aan hun eigen spel toe en wisten ze nog een keer te scoren. Roy Slond gaf een assist aan Koen van Baardewijk en die ronde mooi af, 2-9.

Dit was meteen de eindstand van de wedstrijd, want beide ploegen kwamen ondanks de vele kansen niet meer tot scoren.

Al met een een leuke eerste pot en we hebben al zin in de volgende wedstrijd in Den Haag op 10 november aanstaande.