End of another season

End of another season

Het eerste weekend zonder ijshockey op de baan in Breda. We kijken alweer uit tot we er weer op mogen!

Het was een seizoen met veel maatregelen en een wel heel korte competitie maar we mogen niet te veel klagen. Vergeleken de andere clubs in Nederland hebben we deze winter toch nog vaak op het ijs mogen staan.

We willen dan ookalle trainers en vrijwilligers bedanken die tijdens het afgelopen seizoen te pas en te onpas hebben geholpen om de trainingen en onderlinge wedstrijden doorgang te laten vinden. Het was voor niemand makkelijk om met de constant veranderende maatregelen op de hoogte te blijven en zich continue aan te passen. Toch hebben we er met zijn alleen het maximale uit kunnen halen dit jaar. Dank daarvoor!

We hopen van de zomer weer op het ijs te staan in Dordrecht maar met de huidige maatregelen moeten we weer wat geduld hebben. Tot die tijd kijken gaan wij ons alweer voorbereiden op (hopelijk) een ‘normaal’ seizoen!