Even voorstellen: Yeti’s trainer U12

Even voorstellen: Yeti’s trainer U12

Komend seizoen gaan wij van start met een U12 team. Dit team zal getraind worden door een Yeti’s lid Roel Heurman.

Graag stelt Roel zich aan u voor:

Een tijdje geleden heeft het bestuur van onze mooie vereniging mij benaderd met de vraag of ik de training van een jeugdteam op me wilde nemen.

Ik werd direct enthousiast van die vraag en na een korte proeftraining om wat zaken af te stemmen met Onur en Deniz Mete was ik nog enthousiaster. Vandaar dat het nu tijd is om mezelf even voor te stellen.

Hallo, mijn naam is Roel Heurman en ik ben de trainer van U12. Ik ben 45 jaar oud, getrouwd met Viv. Samen hebben we een zoon (2) en een dochter (4 mnd). Na een korte onderbreking van ruim 20 jaar ben ik in 2015 weer begonnen met ijshockey, eerst in Dordrecht en een jaartje later ook in Breda. Inmiddels is mijn keuze definitief op de Yeti’s Breda gevallen en speel ik met veel plezier in het 5e divisie team.

Mijn insteek is competitief maar zeker niet ten koste van alles. Plezier mag en moet er zijn! En hoewel het U12 team niet het grootste team binnen de vereniging is, ben ik ervan overtuigd dat we een mooi seizoen van maken in 2018-2019.