Grote Clubactie 2018 IJshockeyclub Yeti’s Breda

Grote Clubactie 2018 IJshockeyclub Yeti’s Breda

Het is weer bijna zover, de Grote Clubactie gaat van start! Dit is een mooie gelegenheid om wat extra centjes voor de club in te zamelen. Hiernaast zijn er uiteraard mooie prijzen te winnen met de gekochte loten en dienen we ook andere clubs in heel Nederland.

Dit jaar kunnen we als Yeti’s wederom meehelpen door loten te verkopen via de bekende boekjes a 3,- euro per lot en tevens hebben we super loten van 150,- euro (gelijk aan 50 reguliere loten).

Steun ons via de Grote Clubactie

Om het verkopen van de loten meer te stimuleren zullen we de top drie verkopers die de meeste loten verkopen belonen met de volgende prijzen:

• 1e prijs: 2 tickets voor een thuiswedstrijd van de Tilburg Trappers naar keuze
  • 2e prijs: Yeti Cap of Beanie (naar keuze)
  • 3e prijs: Mini shirt voor in auto

De loten zullen tijdens de off ice training worden uitgedeeld. Extra boekjes en/of loten kunnen altijd aangevraagd worden via penningmeester@ijshockeyclub-yetis.nl

Alvast bedankt voor iedereens support en we wensen jullie veel succes met de verkoop!

Het bestuur.