Informatieavond

Informatieavond

Een vereniging kan niet zonder vrijwilligers, want zonder hen zouden er veel dingen blijven liggen. Nu onze club een enorme groei doormaakt zijn de vrijwilligers ook voor onze vereniging onmisbaar geworden.

Daarom houden wij op donderdag 18 april van 20:00-22:30 uur een informatieavond voor onze leden, ouders en/of begeleiders.

Op deze avond geven wij meer uitleg over de sport, de regels van het spel en wat er allemaal verder bij komt kijken.

Iedereen heeft bij de inschrijving aangegeven welke vrijwilligerstaken zij uit zouden willen voeren voor onze vereniging zoals:

• Teambegeleider
  • Bench officials
  • Scheidsrechters
  • EHBO
  • Trainer / coach
  • Bestuurs- of commissiefuncties
  • Overig

Op deze avond geven wij een toelichting wat deze vrijwilligerstaken precies inhouden.

Je bent vanaf 19:30 uur (inloop) van harte welkom bij de Arena in het Leisure Center Breda naast de ijsbaan.

Om een idee te hebben hoeveel mensen er komen, horen wij graag of je aanwezig kan zijn. Je kan hiervoor een e-mail sturen naar secretaris@ijshockeyclub-yetis.nl.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur van IJshockeyclub Yeti’s Breda