Nieuw logo Yeti’s Breda en Familiedag

Nieuw logo Yeti’s Breda en Familiedag

Wat was het weer een superleuke familiedag afgelopen zaterdag! Zoals elk jaar mogen alle familieleden van onze leden meedoen. En dat levert heel veel leuke situaties op.

Ook dit jaar mochten ouders en broertjes en zusjes aantreden op de ijsbaan. Ze begonnen eerst met een goede warming-up van een van onze trainers Deniz Mete. Iedereen moest flink aan de slag, proberen op een been te schaatsen, op de knieën vallen en weer opstaan en ga zo maar door!! We hebben heel wat leuke situaties voorbij zien komen.

Daarna was het tijd voor een partijtje. De kinderen die het stoer vonden konden mee doen met de leden van de 5e divisie en de recreanten. De anderen deden een partijtje tegen de ouders.

En de kids konden er wat van hoor, zowel bij de partij met de volwassen leden als bij de partij met de ouders lieten ze mooie skills zien waar zeker de ouders nog heel wat van konden leren!!

Na flink te zijn afgemat was het tijd om lekker te gaan eten. Tijdens het eten werd ons nieuwe logo gepresenteerd en deze werd zeer goed ontvangen. We kunnen niet wachten om de nieuwe shirts te gaan bestellen.
Het logo is ontworpen door Made By Tops.

Ook dit jaar was onze familiedag een groot succes en wij kijken al zeker uit naar volgend seizoen! #goyetis