Opening nieuwe boarding

Opening nieuwe boarding

Zaterdag 13 oktober is tijdens de opening van de ijsbaan de nieuwe boarding feestelijk geopend.

Nadat de boarding van de buitenbaan was geopend door wethouder Paul de Beer, werd de ijshockeyboarding officieel geopend door wethouder Daan Quaars. Dit gebeurde onder luid gejuich van ons U8/U10 team.

Hierna werd het ijs vol enthousiasme betreden door de U8/U10 die een vriendschappelijke wedstrijd speelden tegen de Tilburg Trappers.
Mooie acties werden er gemaakt en met veel enthousiasme werd er geschaatst. En uiteraard  kon iedereen de nieuwe ijshockeytenues bewonderen, ontworpen door MadeByTops. De wedstrijd eindigde met 4-2 voor de Tilburg Trappers.

Ook diverse sponsoren waren bij de opening aanwezig. Onze hoofdsponsor Zuyderleven en partners (Bouwbedrijf Balemans, Sportimex en Azzuri) werd een ingelijst Yeti’s Breda shirt  aangeboden.

Afgelopen seizoen heeft oudbestuurslid Pia de Beer afscheid genomen. En wij konden deze gelegenheid niet voorbij laten gaan om haar in het zonnetje te zetten en te bedanken voor haar inzet de afgelopen jaren. Pia bedankt!

Daarna waren de senioren aan de beurt die een mooie show weggaven van diverse drills en ook nog een partijtje speelde.

Al met al een mooi begin van wat een heel mooi en sportief ijshockeyseizoen gaat worden!!

Tijdens de opening zijn er verschillende media langs gekomen om een artikel te maken over de opening, onderstaande de links.
Artikel BNdeStem

Artikel OmroepBrabant