Openingsweek 2018

Openingsweek 2018

De openingsweek van 2018 zit er weer op en wat is het allemaal leuk geweest. Na de officiële opening van de boarding zijn we gestart met de eerste trainingen van het seizoen op het ijs en wat had iedereen hier weer zin in. Eindelijk met een echte ijshockeyboarding kunnen trainen en wedstrijden in onze eigen huis kunnen spelen is natuurlijk fantastisch. Naast de veiligheid, welke door de nieuwe boarding met sprongen erop vooruit is gegaan, zijn ook de spelersbanken heerlijk. Nu merk je pas waarom je deze echt nodig hebt. Het geeft meer rust tijdens de trainingen en wedstrijden, je blijft namelijk gewoon op het ijs en er zijn geen andere mensen die hier tussen staan. Na de eerste trainingen te hebben afgerond was het op vrijdagavond aan het divisieteam om hun eerste thuiswedstrijd te gaan spelen tegen GIJS Groningen. Eindelijk hebben we in Breda na de bekende avondjes NAC nu de vrijdagavond als Avondje Yeti’s. Laten we hopen dat dit ook zeer bekend gaat worden. Op zondag was het vervolgens de beurt aan onze jeugd, de U8 en de U10, speelden tegen Dordrecht en Geleen. Het was een heerlijke week en we kunnen er dit seizoen vol tegen aan!