Sponsorbijeenkomst en clinic

Sponsorbijeenkomst en clinic

Onze eerste Yeti’s sponsoravond is een feit. Donderdagavond kwam diverse van onze sponsors bij elkaar om er een leuke avond van te maken. Onze sponsoren werden door een presentatie op de hoogte gebracht van het reilen en zeilen van de club. Helaas konden niet alle sponsoren aanwezig zijn, maar dat mocht de pret niet drukken.

En wij zouden geen ijshockeyclub Yeti’s heten als wij niet onze sponsoren de mogelijkheid zouden bieden om het ijs te betreden en te beleven wat ijshockey nu is.

Dit werd goed ontvangen door de heren en algauw had iedereen een stoere ijshockey-outfit aan en was klaar om het ijs op te gaan. Op het ijs werden de beginselen van het ijshockey uitgelegd door Onur en Roel en konden de mannen dit in de praktijk gaan brengen. Dit leidde tot veel leuke en sportieve situaties waarbij er veel gelachen werd. Na diverse oefeningen gedaan te hebben, konden degenen die wilden nog een wedstrijdje tegen elkaar doen. Daar zie niemand nee tegen en er werd volop  gespeeld.

Nadat iedereen uitgeraasd was op het ijs, was het tijd voor het tweede deel van de presentatie, waar o.a. onze toekomstvisie werd besproken. De avond werd afgesloten met een hapje en een drankje.

Zonder onze sponsoren zouden wij niet zover zijn gekomen en wij willen hen nogmaals hartelijk danken voor hun medewerking!