Start van het seizoen ’22/’23

Start van het seizoen ’22/’23

De zomer is nu echt voorbij en de eerste trainingsweek in eigen huis zit er bijna op. De afgelopen periode is er veel werk verzet en staan we aan de vooravond van de start van de competities. Komend weekend starten de competities en we trappen af met 3 mooie thuiswedstrijden.

PUCKDROPS

Zaterdag 11:45
Yeti’s U13 vs. Nijmegen Devils U13
Zaterdag 20:30
Yeti’s 1 vs Zoetermeer Panthers
Zondag 17:00
Yeti’s U15 vs. Tilburg Trappers U15

SATURDAY NIGHT HOCKEYNIGHT

Aanstaande zaterdag start onze eerste Saturday Night Hockeynight. Ons eerste team speelt dan tegen Zoetermeer Panthers met de puckdrop om 20:30. Special Guest is DJ Spearbreak, voor en tijdens de wedstrijd verzorgt hij de muziek. Voor aanvang van de wedstrijd brengt hij, het door hem gemaakte, Yeti’’s Anthem ten gehoren.

TRIBUNE EN KOEK&ZOOPIE

Nieuw dit seizoen is natuurlijk de tribune en dat wij tijdens wedstrijden de Koek&Zoopie open hebben. Tijdens onze wedstrijden kunnen wij dan wat versnapering verkopen. Dus alles is klaar om heerlijk, en bovenal gratis, wedstrijden te komen kijken van al onze teams!

Namens het bestuur wensen wij iedereen heel veel plezier en maak er een mooi seizoen van!

DJ Spearbreak

Spearbreak, is een opkomende DJ en Producer in de harddance scene, officieel opgericht in 2019, met meer dan 15 jaar ervaring als DJ.