Tigers – Yeti’s cancelled

Tigers – Yeti’s cancelled

Het zat er al aan te komen, maar het hoge woord is eruit: de wedstrijd van zaterdag 5 februari is afgelast. Door het vele aantal corona gevallen binnen ons eerste team kon er geen selectie worden samengesteld om naar Amsterdam af te reizen. Balen, maar de gezondheid gaat voor.

Voor iedereen die tickets heeft besteld voor de wedstrijd nog een belangrijke mededeling: de tickets voor de wedstrijd kunnen tot en met 10 februari aanstaande worden omgezet naar tickets voor de wedstrijd Tigers tegen GIJS Groningen op 19 februari of de wedstrijd in Amsterdam van de Tigers tegen de Trappers We gaan er echter vanuit dat de meeste supporters onze Yeti’s kwamen aanmoedigen. In dit geval hoef je niks te doen en krijg je via de mail informatie over de terugstorting van het volledige aankoopbedrag.

We hopen dat alle besmette spelers weer snel herstellen zodat we het weer op mogen nemen tegen de diverse teams in de Eredivisie!