U12/Junioren tegen Geleen

U12/Junioren tegen Geleen

Vandaag speelden de u12/junioren van de Yeti’s hun eerste thuiswedstrijd. De tegenstanders waren de Smoke Eaters uit Geleen. Deze wedstrijd moest nog even een keer zonder bench officials van start gaan maar werd wel ondersteunt door een top-scheidsrechters duo. Luca en Rogier. Ze floten een prima wedstrijd.

De spelers van beide teams speelden overigens ook een meer dan prima wedstrijd. Er werd hard en fanatiek geschaatst. Eerlijk is eerlijk de Smoke Eaters waren wel net een maatje te groot voor ons maar dat mocht de pret niet drukken. Na een wat onwennige eerste periode en een stabiele tweede wisten de Yeti’s in de derde periode een viertal mooie opgebouwde aanvallen tot voor het doel van de tegenstander te brengen. Helaas leverde dit nog geen goals op. Maar wat niet is gaat in dit geval zeker nog komen.

Naast de vele vaders, moeders , broertjes en zusjes waren zelfs wat opa’s en oma’s naar de ijsbaan gekomen om het spektakel van vandaag van dichtbij mee te maken en de spelers aan te moedigen. De wedstrijd is natuurlijk ook deze keer in beeld vast gelegd door GNS-fotografie. Inmiddels wel een beetje de huisfotograaf van de Yeti’s Breda. Al met al een mooie beleving en we hebben zeker zin in de volgende wedstrijd.

Onderstaand een paar foto’s welke zijn gemaakt door GNS-fotografie, alle foto’s zijn te zien en bestellen op de volgende pagina.