Vrijwilliger bij de Yeti’s, iets voor u?

Vrijwilliger bij de Yeti’s, iets voor u?

Zoals vrijwel bij elke sportvereniging, is een groot deel van de activiteiten ook bij IJshockeyclub Yeti’s niet mogelijk zonder de hulp van vrijwilligers. Je zou kunnen zeggen dat zonder de hulp van vrijwilligers (ijshockey-) sport aanbieden simpelweg niet mogelijk is.

Middels deze uitnodiging willen wij graag een beroep doen op u! Deze hulp kan in allerlei vormen, overal is hulp nodig. Of het nu als teambegeleider is of als EHBO’er, materiaalbeheer of artikeltjes plaatsen op onze website, IJshockeyclub Yeti’s kan uw hulp goed gebruiken. Informeer naar de mogelijkheden tot opleiding van bench-official of scheidsrechter. Zonder officials en scheidsrechters kunnen we namelijk geen wedstrijden spelen!

Buiten meer betrokkenheid in het spel van uw zoon of dochter is het bovenal leuk om te doen!

Draag uw steentje bij en maak uw aanbod aan hulp kenbaar door een email te sturen naar info@ijshockeyclub-yetis.nl

Namens alle Yeti’s