Yeti’s familiedag 2016-2017

Yeti’s familiedag 2016-2017

Op 9 april 2017 was er weer de jaarlijkse Yeti’s Familiedag. Het was best bijzonder, buiten was het bijna 25 graden en Wethouder P. de Beer kwam op bezoek.

Op de Yeti’s familiedag staan plezier en fun voor het hele gezin (en vrienden en familie) centraal. Tijdens deze familiedag hebben de moeders een training gekregen van de kinderen en is dit afgesloten door een wedstrijd te spelen tegen elkaar.Nadat de kinderen en moeders al hun energie hadden gegeven gaven de recreanten ook een korte demonstratie in de vorm van een onderlinge wedstrijd.

Aan het eind van de middag bracht Wethouder P. de Beer nog een bezoek aan de familiedag en kreeg hij een wedstrijdshirt met daarop alle namen van de kinderen overhandigd.

De dag werd afgesloten door een zeer goed verzorgd buffet!