Yeti’s familiedag

Yeti’s familiedag

Op zaterdag 13 april organiseren wij wederom onze Yeti’s familiedag. Wij nodigen al onze leden en familie uit om met zijn alle het ijshockeyseizoen af te sluiten. Voor deze leuke middag dien je je toegangsbewijs via de webshop te kopen.

Graag willen we iedereen uitnodigen op de Yeti-familiedag

Op het programma staat natuurlijk ijshockey ingepland voor de diverse leden, maar ook voor de ouders, broertjes, zusjes of andere kinderen. Neem dus alle ijshockeyspullen, schaatsen en beschermers mee. Steps en skates kunnen ook mee, want er is genoeg ruimte om de baan. Daarnaast zal er ook een groot stormbaan luchtkussen zijn!
(Wees wel een beetje voorzichtig want dit is allemaal uiteraard op eigen risico…)

De bijdrage voor deze middag bedraagt € 10,- per volwassene en € 7,50 per kind (4 t/m 10 jaar). Voor dat geld krijg je ijstijd, ijsplezier en een onbeperkt frieten en snackfeest.

Let op: het is niet toegestaan om zelf meegebrachte drank te consumeren !!

Graag zien we iedereen op deze dag om het seizoen samen op feestelijke wijze te kunnen afsluiten!

Koop je toegangsbewijs