Yeti’s Recreanten 4e wedstrijd

Yeti’s Recreanten 4e wedstrijd

Op 30 November was het de 4e wedstrijd in de Kings of Beer competitie van het recreanten team van de Yeti’s. We moesten weer aantreden tegen Hijs Hokij waar we vorige keer nipt van verloren hadden.

Er waren deze wedstrijd een aantal nieuwe leden bij waaronder Peter H en Kas D waarvan de laatste net koud op het ijs stond een paar weken. De eerste periode begon stroef voor de Yeti’s en al gauw stonden we op een 0-4 achterstand door wat vervelende rebound goals. Gelukkig kwamen de Yeti’s in de 11e minuut terug door een shot van de nummer 12, Cleton. Dit leek een kleine ommeslag in de wedstrijd en de dames en heren uit Den Haag waren even van slag. In de 2e periode liep Den Haag verder uit met 5 doelpunten waaronder een paar beauties en nog een doelpunt van de Yeti’s nummer 13 Slond. In de 3e en laatste periode werd de strijd iets fysieker, vooral door wat onbesuiste en onbedoelde acties maar bleef het een lekkere pot hockey. Helaas voor de Yeti’s werd het 3-12 met nog een goaltje van onze captain Koen.
Wederom een leuke pot hockey waar we met de beide teams in de kantine nog een flinke pot bier op hebben gedronken!!
Op naar de volgende rondes waar we hopelijk een paar puntjes kunnen pakken in deze leuke league.