Yeti’s Recreanten vs Tilburg Moose – halve finale Kings of Beer

Yeti’s Recreanten vs Tilburg Moose – halve finale Kings of Beer

Zondag 27 januari stond de return van de halve finale van play-offs op het programma. Een wedstrijd waar met vertrouwen naar uitgekeken werd. In de eerste minuut creëerde Koen van Baardewijk gelijk al een mooie kans met schoot op doel wat net over ging.

Kort erna liepen de Yeti’s tegen een goal aan van Moose Tilburg. De Yeti’s waren het even kwijt en liepen al snel tegen de 0-2 aan. Naar het einde van de periode scoorde onze man Misel de Gooijer de 2-1 met prachtig schot. Zo eindigde de 1ste periode.

De 2de periode begon goed maar al snel waren de Yeti’s het spoor bijster en liepen tegen een redelijk aantal goals aan. Gelukkig naar het einde van de periode herpakten ze zich en werden er over en weer kansen gecreëerd. Toch wisten de Yeti’s niks aan de score te veranderen en werd er in de 3de periode door Moose nog een tandje bij gezet met een paar goals als resultaat. Zo eindigde deze mooie maar vooral leerzame wedstrijd in een 1-13.

We hebben genoten en vooral veel geleerd! We kijken uit naar onze volgende wedstrijden!

Tijdens de wedstrijd was ook GNS-Fotografie weer aanwezig. Onderstaand een greep uit de foto’s. Alle foto’s zijn te vinden via de volgende link: https://www.oypo.nl/nl/6bd3a0bb45064e6a