Yeti’s start primeur wervingscampagne voor jeugd

Sporten Breda

Yeti’s start primeur wervingscampagne voor jeugd

Bij de Yeti’s zetten we sinds we naar Breda zijn verhuisd ons vol in om jonge sporters kennis te laten maken met de leukste teamsport op aarde. Over de jaren doen we dat al op verschillende manieren zoals open dagen, clinics, proeflessen, bring a friend trainingen en daar komt nu een heuse primeur bij en dat is een wervingscampagne. Met deze wervingscampagne willen we weer meer kids kennis laten maken met de sport en hierdoor te groeien als club en als de complete Nederlandse ijshockeysport.

Dit doen we niet alleen. IJshockey Nederland heeft de nieuwe campagne “Ik wil op IJshockey ” ontwikkeld en wij hebben de eer deze als eerst uit te mogen rollen. De campagne heeft een eigen pagina waarop alle clubs staan zodat geïnteresseerde gelijk kunnen kijken welke club het dichts bij huis ligt of natuurlijk het leukst lijkt. We hebben daarnaast ook onze pagina een update gegeven zodat die ook extra duidelijk is voor nieuwe gezichten van de club.

Verder hoort bij de campagne ook een filmpje die kijkers extra moet stimuleren om zich aan te melden en deze gave sport te gaan proberen, die hieronder ook direct is te bewonderen. Na de start van de campagne zijn al diverse aanmeldingen binnen gekomen dus we hopen daar er natuurlijk weer extra nieuwe leden bij te krijgen!