Yeti’s Wrap-up #7

Yeti’s Wrap-up #7

Het heeft even op zich laten wachten maar nu dan toch eindelijke de eerste wrap-up van 2023. Er zijn weer vele mooie wedstrijden gespeeld door onze teams. Helaas is het einde van het seizoen ook weer in zicht en barst carnaval binnenkort los.

PLAYoffs in zicht

Afgelopen weekend geen Saturday Night Hockey Night maar een wedstrijd op de vrijdagavond. Het avondje Yeti’s tegen het toekomstteam van Unis Flyers uit Heerenveen. Met nog maar 4 wedstrijden te spelen is een plek in de play offs in zicht, maar dan moest er wel gewonnen worden.

Zeer leuke wedstrijd waarbij het tot in de laatste periode erg spannend bleef wie er met de winst vandoor ging. In de eerste en tweede periode wilde de puck maar niet achter de goalie van de Flyers vallen.

In de derde periode zette iedereen nog een stapje bij en werd de wedstrijd uiteindelijk naar ons toe getrokken. Een paar mooie goals van Kyle Chagnon en de empty net goal van Max Raedts zorgde voor de 4-2 overwinning.

Yeti's 2 en 3

Yeti’s 2 zijn het nieuwe jaar met een hele mooi reeks wedstrijden gestart en hebben met nog 4 wedstrijden te spelen nog altijd zicht op een promotie naar de 4e divisie. Dat beloven een paar mooie wedstrijden te gaan worden. Yeti’s 3 speelt nog maar 2 wedstrijden dit seizoen en hebben de eerste punten gepakt in de competitie.

Yeti's Ladies

Voor het eerst deelnemen aan de competitie in ijshockey valt niet mee, dat is wat onze dames van tevoren wisten. En wat doen ze het super goed dit seizoen.

Hard werken, respect en heel veel plezier zijn de ingrediënten die langzaam maar zeker steeds meer hun vruchten gaan afwerpen. Met zijn allen maken de meiden er echt een top seizoen van en dat is mooi om te zien.

Kom een keer kijken naar onze dames!
GO LADIES!

Jeugdteams

Onze jeugdteams zitten niet stil. Zo worden er veel wedstrijden gespeeld en straalt het plezier er vanaf. Van de allerkleinste, onder de 7 jaar, tot en met de Junioren. Er worden goals gemaakt en de eerste wedstrijden worden gewonnen!

Super mooi om te zien hoe iedereen aan het groeien is, ga zo door!

Recreanten

REC 1 heeft er ook een druk schema op zitten met maar liefst 4 wedstrijden de afgelopen weken in de Dutch Beer League competitie (DBL).

Nu nog maar 1 wedstrijd en dan op naar het afsluitende Yeti’s Recreational Hockey Tournament op zondag 16 april!

KOMEND WEEKEND

Carnaval en dat wordt na bijna drie jaar corona nu toch echt uitpakken! Maar natuurlijk ook nog twee ijshockeywedstrijden op het programma. Op zaterdag avond spelen Yeti’s 1 & 2 beide een uitwedstrijd en zij kunnen daarna lekker gaan carnavallen.

Zaterdag 18 FEB Puckdrops:
– 20:15 | Dordrecht Lions – Yeti’s Breda
– 21:00 | HIJS HOKIJ Herons – Yeti’s Breda 2