Yeti’s Wrap-Up

Yeti’s Wrap-Up

Een nieuw item De Yeti’s Wrap-Up, hierin blikken wij terug en/of kijken we vooruit  op een periode. Dit item willen we regelmatig terug laten komen. Input hiervoor is natuurlijk altijd welkom.

Na een welverdiende zomervakantie konden we niet wachten totdat we weer het ijs op mochten. Mid september was het zo ver en dit bracht veel nieuws met zich mee. In onze eerste nieuwsupdate van het seizoen nemen we jullie in deze nieuwtjes mee zodat je weer helemaal op de hoogte bent van het reilen en zeilen binnen de club!

Eindelijk weer het ijs op en competities

Na een seizoen zonder een competitie konden onze leden niet wachten totdat ze eindelijk weer een seizoen vol wedstrijden, normale teamtrainingen en publiek konden spelen. Terwijl de tunnel nog nat was van de verf (die een hele vette opknapbeurt heeft gekregen), begonnen onze Yeti’s al aan hun eerste trainingen. Wat heerlijk om weer op het ijs te staan! Begin oktoberkwamen daar ook nog de eerste competitiewedstrijden bij voor het merendeel van onze teams. Zet hem op dit seizoen!

Vliegende start Eerste team in competitie

Met enkele wijzigingen binnen ons eerste team en een nieuwe teammanager, is het altijd spannend wat voor effect dit heeft op het team. We zijn afgelopen weken achter een ding gekomen en dat is dat dit geen negatief effect is geweest! As we speak zit ons eerste team op een ongeslagen 4-winstreak en wisten ze deze in te luiden door een monsterzege op de Geleen Smoke Eaters. Het seizoen is nog jong, maar wij hebben er vertrouwen in dat ons team meedoet voor de winst dit seizoen!

Yeti's 2 en Yeti's 3

onze twee andere senioren teams in competitie zijn voor dit seizoen opnieuw ingedeeld. Zo is het doel om kampioen te worden met Yeti’s 2 om zo de 5e divisie in te kunnen gaan en misschien nog wel verder.

U13

Afgelopen zaterdag boekte de U13 hun eerste overwinning tegen de Dordrecht Lions, super gaaf van onze toppers!

Ladies

Afgelopen seizoen zijn we gestart met de Yeti’s Ladies en zij hebben ook hun eerste wedstrijd gespeeld tegen de ladies van de Tilburg Trappers. Ook weer een super gave ervaring voor de Ladies!

Foto’s: https://www.oypo.nl/nl/74dadfbf3b0ac595

Junioren

De Junioren hebben inmiddels een aantal wedstrijden gespeeld en zijn zo ook flink wat ervaring aan het opdoen! Ga zo door!!

Foto’s: https://www.oypo.nl/nl/906f8fbf411bd63b

Start ijshockeyschool en proeflessen

Het normale leven komt steeds meer op gang en daarom beginnen de proeflessers ook weer binnen te stromen. Voor onze junioren, senioren en ladies team hebben we daarom maandelijks een proeflessessie ingepland zodat ze kunnen kennismaken met de sport waar wij maar geen genoeg van kunnen krijgen!

Wil jij wel eens weten hoe het is om op het ijs te staan en de sport te spelen waar wij maar geen genoeg van kunnen krijgen? Meld je dan aan voor onze proeflessessie en kom erachter of ijshockey ook de sport is voor jou!

Alle jongere sporters zijn ook weer welkom bij onze ijshockeyschool die weer sinds enkele weken is gestart. We mochten dan ook weer verschillende jonge sporters verwelkomen bij de club en wat blijft voor ons een van de leukste momenten om de kids te zien genieten op het ijs!

Wil jouw kind wel eens proberen hoe het is om het ijs te staan en de beginselen van ijshockey onder de knie te krijgen? Meld hem of haar dan aan voor twee proeflessen bij onze ijshockeyschool en hopelijk tot snel!

Jaarlijkse speler- en teamfoto's

Onze huisfotograaf is ook voor het eerste jaar langsgekomen om onze speler- en teamfoto’s te schieten. Het verschil is te zien! Alle foto’s zijn op de verschillende teampagina’s te vinden. GNS-fotografie; bedankt!

Check voor gave foto’s van wedstrijden de pagina: https://www.oypo.nl/nl/ijshockeygns

Nieuwe partners en jersey

Zonder sponsors geen hockey! We zijn dan ook trots dat we naast ons team van partners, twee nieuwe hoofdsponsoren hebben. Concrete Collective en Blue Talents zijn de bedrijven die hun steun aan onze club hebben verleend en samen met onze partners mogen schitteren op onze  geüpgrade jersey. Ontworpen door een van onze partners: Madebytops!

Last but not least: steun ons bij de grote clubactie

De jaarlijkse Grote Clubactie is weer gestart! Dit jaar is ons doel om te investeren in materiaal voor onze ijshockeyschool zodat meer jonge sporters kennis kunnen maken met deze fantastische sport. Steun jij ons daarin? Koop dan loten via de onderstaande button.

Onze dank is groot!