De Club van 50 ondersteunt Yeti’s Breda met een jaarlijkse bijdrage. Daarmee kunnen wij bijzondere uitgaven financieren zoals bijvoorbeeld trainingsmateriaal, extra goals, spullen voor proeflessen en clinics, coaching spullen, computer voor de bench, scheidsrechter spullen, extra bergruimte etc.

Het lidmaatschap van de Club van 50 staat open voor iedereen die met een jaarlijkse bijdrage van € 50,- (of via een contributie factuur) Yeti’s Breda wil steunen. De bijdrage is zelfs fiscaal aftrekbaar als u zich voor minimaal vijf jaar aan de club verbindt.

Als lid van de “Club van 50” krijgt u een vermelding op deze pagina. Naast de vermelding op deze pagina worden de leden van de “Club van Vijftig” ieder jaar als bijzondere gasten uitgenodigd bij een evenement van de Yeti’s Breda.

U kunt zich aanmelden bij de sponsorcommissie door een mail te sturen naar sponsoring@ijshockeyclub-yetis.nl.

Uw steun wordt bijzonder op prijs gesteld.

De club van 50