Contributie 2023-2024

vanaf 18 jaar
  • Bij betaling in 7 termijnen € 427
senioren

* Prijzen voor 2023-2024 zijn afgestemd en gebaseerd op groeiplannen van de club en kunnen mogelijk volgend seizoen wijzigen.

Betaaltermijnen en kortingen

• Korting van volledige betaling van de contributie is alleen van toepassing voor aanvang van het seizoen en bij betaling voor 1 september.
  • 1e incasso wordt op 1 oktober afgeschreven en de laatste incasso op 1 april.
  • Als een termijn bedrag niet kan worden afgeschreven zal er 5 euro administratiekosten gerekend worden. Deze termijn wordt binnen 2 weken nogmaals afgeschreven inclusief de 5 euro.
  • Voor een 2e lid van dezelfde familie geldt een korting van € 50,- (niet voor de ijshockeyschool).
  • Voor een 3e lid van dezelfde familie geldt een korting van € 100,- (niet voor de ijshockeyschool).
  • Voor goalies geldt een contributie korting van 50% bij het gebruik van eigen gear. Bij het lenen van goalie gear van de Yeti’s wordt 100% van de contributie in rekening gebracht van de contributie.

Kennismaking met IJshockey

Voor de ijshockeyschool zijn de eerste 2 lessen gratis. Ben je dan nog niet zeker of je lid wilt worden neem dan contact op voor de mogelijkheden.

Opzeggen lidmaatschap

Opzegging dient altijd schriftelijk (e-mail) te gebeuren vóór het einde van het verenigingsjaar (01 juni) bij de secretaris van de vereniging.

Contributiereglement

Het volledige contributiereglement kunt u hier lezen. Mocht u nog vragen hebben over de contributie dan kunt u bij ons terecht via: penningmeester@ijshockeyclub-yetis.nl