Bent u op zoek naar een groepsuitje die uitermate geschikt is voor bedrijven, scholen, vrijgezellenfeesten en als activiteit om de teambuilding te versterken? Kom dan een ijshockey clinic doen bij de Yeti’s in Breda! Tijdens deze unieke ervaring op het ijs maakt u namelijk kennis met de snelste teamsport van de wereld. Het is daarom het leukste uitje voor iedereen met minstens een beetje schaatservaring.

Wat ga je tijdens de clinic doen?

De ijshockey clinic in Breda staat voor plezier, adrenaline en zweten. Bij de start van de clinic worden als eerst de spelregels toegelicht. Hierna is het tijd voor de deelnemers om de (volledige) ijshockey uitrusting aan te trekken en begint men met een warming-up waarin de schaatstechnieken aan bod komen. Als de warming-up is afgelopen, is het tijd voor een echte onderlinge ijshockeywedstrijd. Omdat de veiligheid van de deelnemers zeer belangrijk is, hebben we altijd 2 trainers op het ijs ter ondersteuning en begeleiding. Wij passen de clinic daarnaast zo aan zodat het voor de hele groep leuk is.

Een hapje en een drankje

Om de dag op een gezellige manier af te sluiten heeft u bij ons de keuze uit verschillende arrangementen van de Optisport horeca. Indien hierin interesse dan kunt u dit aangeven in het aanmeldingsformulier. We geven er namelijk graag meer informatie over.

Aanmelden?

Wilt u de snelste teamsport ervaren tijdens onze clinic in Breda of heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op.

WAT KRIJG JE?

1 uur ijs en 1,5 uur omkleden