VRIJWILLIGER BIJ IJSHOCKEYCLUB YETI’S, IETS VOOR U?

Zoals vrijwel bij elke sportvereniging, is een groot deel van de activiteiten ook bij IJshockeyclub Yeti’s Breda niet mogelijk zonder de hulp van vrijwilligers. Je zou kunnen zeggen dat zonder de hulp van vrijwilligers de (ijshockey-)sport aanbieden simpelweg niet mogelijk is. Lijkt het je daarom leuk om een vrijwilligerstaak te vervullen binnen onze club of zou je de club willen helpen zodat alle wedstrijden, trainingen en andere zaken gewoon door kunnen gaan? Dan willen we graag een beroep doen op u!

Of het nu als teambegeleider is of als EHBO’er, materiaalbeheer of artikeltjes plaatsen op onze website; IJshockeyclub Yeti’s Breda kan uw hulp altijd goed gebruiken. Naast deze taken hebben wij ook hard scheidsrechters en bench-officials nodig die onze wedstrijden verzorgen. Zonder officials geldt namelijk: geen wedstrijden! Informeer daarom ook eens naar de mogelijkheden tot opleiding van bench-official of scheidsrechter. Buiten meer betrokkenheid in het spel van uw zoon of dochter is het bovenal leuk om te doen!

Geïnteresseerd geworden? Draag uw steentje dan bij en maak uw aanbod aan hulp kenbaar door een email te sturen naar info@ijshockeyclub-yetis.nl.

Namens alle Yeti’s… alvast bedankt?