GROW TOGETHER

hard werken, respect en Plezier

Bij de Yeti’s vinden we het erg belangrijk dat u ook het optimale uit de sponsoring haalt. Als club zetten wij daarom in op een sterke positionering waar uw merk aan verbonden kan worden. Behalve dit heeft de club ook een groot regionaal en landelijk bereik waardoor uw bedrijf perfect naamsbekendheid kan creëren binnen onze doelgroep. U zal bij een mogelijke sponsoring dan ook meer dan alleen goodwill bereiken.

Bij IJshockeyclub Yeti’s Breda krijgt u dus verschillende voordelen die niet elke club kan bieden. Deze voordelen bestaan bijvoorbeeld uit:

• Een bereik van wel 125.000 personen op alleen al de ijsbaan in Breda.
  • Een landelijk bereik binnen de doelgroep doordat onze teams in landelijke competities spelen.
  • Een uitgebreid sponsormenu zodat u precies kan sponsoren waar uw wensen liggen.
  • Verschillende extra’s zoals; duidelijk op de hoogte gehouden worden door nieuwsbrieven, nauw contact tussen sponsor en club, benoeming op onze social media kanalen en website, Businessclub avonden en meer.

Bent u benieuwd welke mogelijkheden wij u kunnen bieden? Lees dan verder op de pagina: sponsormogelijkheden