Er komt bij ijshockey veel kijken en dat maakt het een dure sport. Iedere ijshockeyer heeft een eigen uitrusting nodig, maar daarnaast moet de vereniging o.a. zorgen voor ijstijd, trainers, scheidsrechters, wedstrijdshirts en kousen, pucks en andere trainingsmaterialen.

Een deel van deze uitgaven brengen de leden op d.m.v. de contributie die zij betalen. Echter, voor een groot deel is onze ijshockeyclub afhankelijk van de financiële bijdrage van partners.

Een van de doelstellingen van IJshockeyclub Yeti’s Breda is de drempel om te starten met ijshockey zo laag mogelijk te houden. Om onder andere deze doelstelling mogelijk te maken hebben wij partners nodig.

Uw doelstelling is leidend bij de manier waarop u kunt bijdragen aan IJshockeyclub Yeti’s Breda. In een afspraak nemen we graag alle mogelijkheden met u door. Er zijn vele mogelijkheden denkbaar een aantal mogelijkheden is al uitgewerkt in ons PartnerMenukaart.