Rabobank Clubkas Campagne

Rabobank Clubkas Campagne

Yeti’s Breda doet mee met de Rabobank Clubkas Campagne.

Rabobank West-Brabant Noord draagt het verenigingsleven in de regio een warm hart toe. Daarom organiseert zij de Rabobank Clubkas Campagne speciaal voor verenigingen en stichtingen. Rabobank West-Brabant Noord stelt € 150.000,- beschikbaar. Ook wij doen mee aan de Rabobank Clubkas Campagne.

Vanaf woensdag 4 april t/m maandag 16 april mogen leden van Rabobank West-Brabant Noord vijf stemmen uitbrengen op hun favoriete clubs, waarvan maximaal twee stemmen op dezelfde club. Elke stem is geld waard.

Draag jij onze vereniging een warm hart toe, breng dan deze actie zoveel mogelijk onder de aandacht bij jouw vrienden en familie!

Kijk voor meer info over de Rabobank Clubkas Campagne op de website: www.rabobank.nl/lokale-bank/west-brabant-noord/sponsoring/

Heel erg bedankt voor jouw steun!