De naam voor onze mascotte is bekend!

De naam voor onze mascotte is bekend!

Zoals jullie al op onze social media kanalen hebben kunnen lezen, hebben we met de growdfunding van onze mascotte een mooi bedrag van  520,- opgehaald. Dat betekent dat onze mascotte naar Breda komt, geweldig nieuws natuurlijk!

Naast de donatieactie was het natuurlijk ook mogelijk om jouw favoriete naam in te sturen en hiervan werd ook veelvuldig gebruik gemaakt. Het bestuur heeft samen met de vrijwilligers die de social media beheren al deze namen verzameld en gekeken naar o.a. de originaliteit, herkenbaarheid en welke namen goed passen bij de club. Met veel wikken en afwegen is hieruit de naam van onze Yeti gekomen en dat is:

Migö

Migö zal voor het eerst zijn opwachting maken op de open dag van de Yeti’s op zaterdag 26 september. Op deze dag zal ook de winnaar van het uit-shirt bekend worden gemaakt dus zorg dat je erbij bent!

We willen iedereen die gedoneerd heeft nog bedanken voor hun steun en voor alle leuke, grappige en mooie namen die zijn ingezonden. Hopelijk zien we jullie allemaal bij de bekendmaking weer terug!