De Grote Clubactie komt eraan!

De Grote Clubactie komt eraan!

Beste leden, oudleden, vrienden en kennissen van onze club,

Het is weer bijna zover, de Grote Clubactie gaat binnen 7 dagen van start! Dit is een mooie gelegenheid om wat extra centjes voor de club in te zamelen. Hiernaast is er uiteraard geld te verdienen met de gekochte loten en dienen we ook andere clubs in heel Nederland.

Dit jaar kunnen we als Yeti’s wederom meehelpen door loten te verkopen via de bekende boekjes à 3,- euro per lot en tevens hebben we superloten van 150,- euro (gelijk aan 50 reguliere loten). Ook kan je online loten verkopen via deze link. Deze zal ook via diverse social mediakanalen worden verspreid naar de kopers en verkopers (jullie dus!). De online actie van de Grote Clubactie 2019 begint op zaterdag 14 september 2019.

Om het verkopen van de loten meer te stimuleren verdiend elk lid voor elk verkocht lot 0,50 eurocent.

De loten zullen tijdens de on ice training a.s. zondag 8 september in Dordrecht en de off ice training a.s woensdag 11 september worden uitgedeeld. Extra boekjes en/of loten kunnen altijd aangevraagd worden via penningmeester@ijshockeyclub-yetis.nl

Iedereen krijgt 2 boekjes, wat promotiemateriaal en eventueel een superlot.
Alvast bedankt voor jullie support en we wensen iedereen veel succes met de verkoop!

Voor meer informatie over de Grote Clubactie kijk op https://clubactie.nl/overclubactie.

Afbeelding: wij doen mee aan de Grote Clubactie!