Nieuwe trainer voor Junioren: Alec Valkenburg

Trainer Alec

Nieuwe trainer voor Junioren: Alec Valkenburg

Mijn naam is Alec Valkenburg 24 jaar en toch al een oude rot in de ijshockey wereld.
Ik ben op mijn 4e begonnen met ijshockey bij de yeti’s. Dit allemaal toen ze nog op het kleine buiten baantje trainde in Etten-Leur.

Een aantal jaren later ben ik gescout door de Utrecht Dragons. Waar ik kennis maakte met competitie ijshockey. Na één seizoen als Dragon, ben ik seizoen erna naar de Dordrecht Lions gegaan. Daar heb ik mijn jeugdopleiding afgemaakt en ben ik in het 1e team gaan spelen. Na het Dordtse avontuur ben ik vertrokken naar Den Bosch om bij de Red Eagles aan de slag te gaan.

Een seizoen later ben ik in contact gekomen met de Nijmegen Devils. In de 3 jaar dat ik daar heb gespeeld, ben ik het studententeam van Nijmegen gaan trainen en ondertussen ook weer in contact gekomen met de vernieuwde Yeti’s Breda.

Je kan dus wel zeggen dat ik genoeg gezien heb in deze wereld. Maar de voorliefde voor de Yeti’s is altijd gebleven ondanks alle andere clubs.

Dus aankomend jaar gaan jullie mij vaak genoeg tegenkomen op de trainingen van de junioren en op het ijs bij het 1e en 2e team.

Alec zal samen met assistent-trainers Menno Cleton en Graham Kersten en teamcoördinator Egon van Zalingen de begleiding van de junioren voor hun rekening nemen. Op naar een mooi seizoen!