Team-uitje IJshockeyschool

Team-uitje IJshockeyschool

IMG_3833Afgelopen zondag was het dan zover. Het allereerste team-uitje van de ijshockeyschool. Onze trainers Onur en Deniz hadden voor alle spelers en hun ouders kaartjes geregeld voor een wedstrijd van hun eigen team, de Tilburg Trappers. Op het programma stond een match tegen de Red Eagles uit Den Bosch. Na een hartelijk ontvangst door de suppoosten aan de kassa – “Ha, daar hebben we de Yeti’s” – werden de eerste indrukken opgedaan in de bomvolle ijshal. Met de nodige oeh’s en ah’s werd vol bewondering het echte werk in ogenschouw genomen. Helaas zagen wij onze eigen helden niet scoren, maar de uitslag was er niet minder om. Na 60 minuten schone speeltijd sloten de Tilburg Trappers de wedstrijd winnend af, 4-1. Na de wedstrijd mochten onze jongste spelers zich op het ijs vervoegen compleet met box en high-five’s.

Onur en Deniz, super bedankt voor deze onvergetelijke middag!