Captain Yeti’s Breda

Captain Yeti’s Breda

Het seizoen in de Eredivisie is in volle gang, maar in Breda hebben wij helaas nog geen volledige thuiswedstrijd kunnen spelen. Zo is de eerste thuiswedstrijd na ruim 40 minuten spelen gestaakt door de mist en is de tweede thuiswedstrijd tegen Eindhoven niet gestart door een storing in de ijsmachine.

Met 4 wedstrijden gespeeld en helaas nog 0 punten gaan onze mannen komend weekend voor de eerste overwinning strijden tegen de Red Eagles uit ‘s-Hertogenbosch. Vooruitlopend op deze wedstrijd is BN de Stem langs gekomen op de ijsbaan en hebben zij onder andere onze nieuwe aanvoerder, Sander Horvers, geïnterviewd.

Lees het interview van Sander op de website van BN de Stem via de volgende link –> Artikel BN de Stem.