Yeti’s bij de Singelloop

Yeti’s bij de Singelloop

Afgelopen zondag 1 oktober deden deze kanjers mee aan de Club Battle van de Singelloop namens de Yeti’s!

Het was een prachtig zonnige dag, heerlijk voor de toeschouwers, heet voor de deelnemers.
Bas Jorna wist ons te verrassen als kleinste deelnemer, maar wel als snelste Yeti’s deelnemer!
Al snel gevolgd door Keanu Beijer en daarna Tijn van der Plas en Quinten The! Quinten’s familie zorgde nog voor wat extra versterking en daarmee hopen we nog een clubprijs binnen te slepen.

Hoe dan ook complimenten voor deze kanjers die de Yeti’s wilden vertegenwoordigen!

UPDATE 11-10-2023

Yeti’s ook snel zónder schaatsen!

Zondag 1 oktober deden een aantal sportieve Yeti’s uit de teams U11, U13 en U15 mee aan de Club Battle in de 5km van de Singelloop Breda.

De Yeti’s hebben daarbij de 2e PRIJS behaald!
Bas Jorna was met een tijd van 25.19 minuten ‘by far’ de snelste individuele finisher van de Club Battle! Gefeliciteerd!!!

Gisteren werd de prijs uitgereikt door de voorzitter van de Singelloop, Willem Butz, bij Breda Actief. Veel enthousiaste Yeti’s kwamen hier (direct van het ijs) naartoe om samen de prijs in ontvangst te nemen.

Wij willen iedereen hartelijk danken!