Oranje Yeti’s

Oranje Yeti’s

De maand januari staat in het teken van 2 mooie toernooien: namelijk het WK dames onder 18 en de Jeugd Olympische Spelen. Wij zijn als club erg trots dat wij 2 meiden uit de U15 mogen afvaardigen!

Noa Frank

Noa gaat een mooie reis maken naar Gangwon, Zuid-Korea, om daar te gaan strijden om Olympisch goud op de Jeugd Olympische Spelen (YOG). Wie weet is zij als eerste vrouwelijke lid van de Yeti’s ook de eerste Yeti met een Olympische medaille!

Noa gaat met haar teamgenoten vanaf 19 januari de strijd aan met Australië, Mexico, Turkije, China, Hongarije, Italië en Korea in 3 tegen 3 wedstrijden.

Izzy Prenen

Izzy gaat het doel verdedigen met de Oranje dames op het WK onder 18 Divisie II.

Van 15 t/m 21 januari vindt het WK in Heerenveen plaats, waar in de jacht naar WK-goud een aantal mooie wedstrijden op het programma staan tegen China, Letland, Groot Brittannië, Turkije en Kazachstan.  En op ‘slechts’ 200 kilometer van Breda hopen we natuurlijk op veel Yeti’s op de oranje gekleurde tribunes!

Wij wensen beide dames veel succes en heel veel plezier tijdens deze mooie ervaringen!