Selectie Yeti’s Breda 2020-2021

GIJS vs YETIS wedstrijdshot

Selectie Yeti’s Breda 2020-2021

Het sporten begint na een lange periode eindelijk weer een beetje op gang te komen met het mooie vooruitzicht dat we in september het ijs weer op mogen. De voorbereidingen voor het nieuwe seizoen zijn daarom ook in volle gang en we hebben daarbij goed nieuws want het eerste team vanuit Tilburg zal ook weer in het seizoen 2020/2021 zijn opwachting gaan maken in de Eerste Divisie als YETI’S 1. De selectie is ook al bekend met enkele “nieuwe” namen zoals:

• Dennis Verhoof
Deze sniper heeft z’n schaatsen weer eens uit ‘t vet gehaald en de stick ter hand genomen.

Sander Horvers is weer terug van een vervelende blessure en is klaar om de strijd aan te gaan.

Danny van Rijswijk zal zijn ondersteuning geven als goalie en fungeren een geroutineerde sluitpost.

GIJS vs YETIS wedstrijdshot
Start van het seizoen 2019-2020 tegen GIJS