Open dag Yeti’s

Open dag Yeti’s

Afgelopen zaterdag was het open dag bij de Yeti’s in Breda en wat was die geweldig! We hadden een mega opkomst, een hoop “Brabantse” gezelligheid en natuurlijk een dag bomvol hockey. Lukte het jou alleen niet om er bij te zijn of wil de dag nog eens op je gemak doornemen? Lees dan snel hieronder verder.

MIGÖ

De grote aankondiging van de dag was natuurlijk niemand minder dan onze mascotte Migö! Hij maakte aan het begin van de dag zijn opwachting en was over de hele dag aanwezig om mee op de foto te gaan en natuurlijk onze teams te supporten tijdens hun oefenwedstrijden! Super dik!

CCM TRY-OUT

Wie aanwezig was op de open dag kon niet om de stand van CCM heen! Naast dat ze er een mooie stand van hadden gemaakt, was het mogelijk om de nieuwste sticks van het merk te testen. Alsof dat nog niet genoeg was kon je ook nog een stick winnen met een shoot-out. Zo was onze sponsor Sportimex met de TRY-OUT een mooie aanvulling op onze open dag!

LEKKER LANG PUCKEN

En waar draaide onze open dag nou vooral om? Juist ja; lekker ijshockeyen! Gelukkig was dat tijdens de open dag ook genoeg te doen tijdens ons 4(!) uur durende puckuurtje. Jong, oud, ervaren of net op het ijs; iedereen was welkom en dat zorgde voor een ontzettende leuke sfeer op het ijs.

YETI’S VS KEMPHANEN

Naast dat iedereen zelf het ijs op kon, stond natuurlijk ook de topper Yeti’s tegen de Kemphanen op het programma. Met genoeg support en super fan David die zijn nieuwe gigantische supportvlags had meegenomen kon het ook niet mis gaan. Het werd dan ook een mooie oefenwedstrijd waar beide partijen vol voor de overwinning gingen en de toeschouwers beloonde met een mooie wedstrijd!

Naast het hoofdprogramma was er ook buiten het ijs genoeg georganiseerd door onze evenemten commisie zodat er voor iedereen genoeg te doen was. Zo was onze sponsor Axis aanwezig met een challenge met prijs, kon je je slapshotpower testen en de vetste fanwear kopen in onze shop. Zie onderstaande foto’s maar van de dag en oordeel zelf!

We willen als laatst iedereen bedanken die mee geholpen heeft aan deze geweldige dag. Couldn’t have done it without you!

Foto’s gemaakt door GNS-Fotografie. Klik hier voor alle foto’s!