U12 tegen Smoke Eaters

Wedstrijdverslag U12 tegen Geleen

U12 tegen Smoke Eaters

Vandaag speelde onze U12 zijn eerste thuiswedstrijd van het seizoen. We ontvingen de “Smoke Eaters” uit Geleen. Geen onbekenden want beide teams zijn elkaar vorig jaar al tegengekomen in vriendschappelijke wedstrijden en op toernooien. En hoewel het deze keer om een competitie duel ging, was de sfeer er zeker niet minder om. De Smoke Eaters waren wel een maatje te groot en de wedstrijd werd verloren, maar het plezier was er niet minder om. Onze Yeti’s speelden een mooie wedstrijd en wisten de eer wel te redden door 2 keer te scoren. Center Ivar Spaapen scoorde zijn eerste goal in het Yeti uniform. De tweede Yeti die het net wist te vinden was Rijk Martens, de assist hierbij kwam van Niek Matthee. De eerste periode ging lang gelijk op en de tweede periode liepen onze Geleense vrienden uit. De derde periode verliep voor onze Yeti’s wat stroef. Het eerste jaar in een competitie op groot ijs, met een hele set ‘grote mensen’ regels en 3 volle periodes… Ach wat, die derde periode fixen we de volgende keer ook gewoon!

Ivar ontvangt een puck voor zijn eerste officiële Yeti’s goal