We are the Yeti’s

We are the Yeti’s

Maart 2022 de eerste kennismaking met DJ Spearbreak is een feit en het enthousiasme om te gaan starten spat er vanaf. We gaan een echte eigen hardstyle nummer krijgen.

Hard werk, respect en plezier

Dit zijn onze kernwaarden waar wij als club voor staan en wij vonden het dan ook erg belangrijk dat deze in het nummer terug zouden komen. Verder was het belangrijk dat er een pakkende melodie moest komen die het leuk maakt om in de ijshockeysfeer te komen voorafgaand aan de wedstrijd.

geluk

Met deze ingrediënten is Spearbreak aan de slag gegaan en heeft hij veel uren gespendeerd alvorens hij een eerste versie heeft laten horen. Bij het horen van de eerste tonen werden wij zo gelukkig als een kind. Niet normaal hoe bijzonder dat was.

Vervolgens begon het finetunen van het nummer en na de zomervakantie kregen wij het definitieve nummer te horen. Onbeschrijfelijk wat een gevoel dat gaf…. onwerkelijk gewoon. We hebben gewoon ons eigen Hardstyle nummer. Welke ijshockeyclub kan dat zeggen?

We are the Yeti's

Tijdens onze eerste wedstrijd tegen Zoetermeer Panthers was Spearbreak zelf aanwezig om de warming-up te ondersteunen met harfstyle beats om vervolgens het nummer We are the Yeti’s” te laten horen aan de toeschouwers en de spelers.

Spotify

We kregen natuurlijk de vraag of het nummer ook voor iedereen buiten de ijsbaan te beluisteren is en we hebben dan ook de mogelijkheden meteen bekeken.

Op 3 november 2022 was het dan eindelijk zover. Het nummer was goedgekeurd en is vanaf nu voor iedereen te beluisteren op Spotify. Je kan hem dus toevoegen aan je eigen afspeellijst.

WIE is Spearbreak

Spearbreak is de artiesten naam van Danny Euser. In 2019 is Spearbreak officieel opgericht en heeft meer dan 15 jaar ervaring als DJ.

Vanaf 2019 is Spearbreak “hard” aan de weg aan het timmeren in de Harddance scene en zo heeft hij afgelopen zomer op verschillende festivals mogen optreden.