Yeti’s wrap-up #5

Yeti’s wrap-up #5

De eerste weken van het seizoen zijn echt voorbij gevlogen en de drukke december maand staat ook al weer voor de deur. We blikken graag even terug op de eerste maanden van het seizoen, maar kijken natuurlijk ook verder vooruit.

NIEUWE PLATINUM PARTNER

Wie onze socials volgt en de website recent heeft gezien is het geen nieuws meer dat Unibet Platinum partner is geworden van onze club. Aangezien het logo niet meer op de shirts van alle teams kon komen is ervoor gekozen om het logo enkel op de helmen van Yeti’s 1 te plaatsen.

Met de hulp van Unibet kunnen we weer een gedeelte van de huur van onze tribune betalen om zo al onze leden, partners en fans een plekje te bieden. Hiernaast gaat Unibet zich samen met de Yeti’s sterk maken om de sport in de breedste vorm te gaan promoten door verschillende promoties op en naast de ijsbaan.

EERSTE WEDSTRIJDEN YETI's Ladies

De Yeti’s Ladies hebben hun eerste wedstrijden gespeeld en zoals verwacht zijn deze allemaal verloren. De meiden zijn dit seizoen gestart met het bouwen aan een competitieteam en dit gaat natuurlijk niet zonder slag of stoot. Ze doen precies wat nodig is Hard werken, Respect hebben en Plezier maken!

Toekomstplannen Sportboulevard

In maart van dit jaar in door de Raad een motie aangenomen om tot een toekomstplan te gaan komen voor de Sportboulevard. Hiervoor hebben wij inmiddels een overleg gehad met de gemeente en in Q1 van 2022 is er bij de gemeente iemand aangesteld die ervoor moet zorgen dat er een toekomstplan geschreven kan gaan worden in samenspraak met de betrokken verenigingen.

Wij blijven hierbij nauw betrokken namens Team IJssport Breda en vertrouwen erop dat er voor de Sportboulevard een mooie toekomst gaat zijn!

Dutch beer league

De Dutch Beer League wie kent deze competitie niet. Onder de deelnemers staat deze competitie natuurlijk bekend als de NHL van de lage landen. De REC1 komt uit in deze competitie en heeft inmiddels al weer drie wedstrijden gespeeld waarvan er 1 gewonnen is.

De stand is helaas nog niet bijgewerkt, maar na twee wedstrijden staan we mooi in de middenmoot.

KOMEND WEEKEND

Dit weekend zijn er weer verschillende wedstrijden te zien op de ijsbaan in Breda.

Op zaterdag is er weer een Saturday Night Hockey Night en is om 21:00 uur de puckdrop tegen de nummer 2 uit de eredivisie, Amsterdam Tigers.

Puckdrops:
Zaterdag

• 11:45 | U13 3×3 wedstrijden
  • 21:00 | Yeti’s 1 – Amsterdam Tigers

Zondag

• 17:00 | Yeti’s 3 – Hijs Hokij Haaglanders
  • 20:00 | Yeti’s REC 1 – Dordrecht Lions

Kom komend weekend dus lekker ijshockey kijken op de ijsbaan in Breda, alle wedstrijden zijn gratis toegankelijk!

Yeti's 2 - Zoetermeer

Recreanten 1 - Amsterdam Tigers