Yeti’s Wrap-up #6

Yeti’s Wrap-up #6

De laatste weken van het jaar zijn aangebroken dat betekent dat we weer bezig zijn met de clinics op de tijdelijke ijsbanen in Oosterhout en Prinsenbeek. Maar ineens werd het koud en konden we schaatsen op natuurijs in december.

Opening Winterwonderbeek

In de week dat het erg koud aan het worden was en de schaatskriebels bij iedereen toenam, was op donderdag 15 december de opening van de ijsbaan op Winterwonderbeek.

Een aantal van onze kids mochten hun kunsten laten zien waarna de ijsbaan officieel was geopend.

Pond hockey December 2022

Schaatsen op natuurijs in december van 2022….??? Ja tuurlijk dacht iedereen, het is veel te warm al maanden dus dat gaat echt niet gebeuren.

Maar toch ineens werd het dan koud en was het windstil, de perfecte ingrediënten om ijsvorming te krijgen. Dat gebeurde dus ook en aan het eind van de week was het dan echt zover. Schaatsen op het water van de Waterdonken.

Met vele leden en andere enthousiastelingen werden dit dagen om niet te vergeten. Martin nam zelfs zijn BBQ mee en zo konden we wat lekkere warme hapjes maken. Super dat er veel mensen zijn gekomen om samen te genieten!

Recap 17/12/2022

Recap 18/12/2022

Komende wedstrijden

Dit jaar is er nog maar 1 wedstrijd te spelen. Yeti’s 1 speelt vrijdagavond hun laatste wedstrijd dit jaar uit in Tilburg tegen de Trappers.

Puckdrop om 20:00 uur.

Kom dus de vakantie inluiden door onze mannen aan te moedigen in Tilburg, toegang is gratis!

Fijne dagen

Wij kijken terug op een mooi jaar en kijken uit naar 2023 waarbij wij samen met iedereen aan een nieuw succesvol jaar hopen te werken.

Wij wensen iedereen hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!