In memoriam: Gerard Schonenberg

In memoriam: Gerard Schonenberg

Beste leden,

Afgelopen vrijdag morgen hebben wij bericht gehad dat onze huisfotograaf in de nacht van donderdag op vrijdag, 9 februari 2024, is overleden.

Gerard heeft zijn hobby altijd met heel erg veel plezier bij ons gedaan en was bijna bij elke wedstrijd aanwezig, van de jeugd tot en met de senioren teams!
De afgelopen maanden heeft Gerard meerdere tegenslagen gehad met zijn gezondheid, maar als hij kon stond hij toch in de spelersbank om foto’s te maken van onze Yeti’s!

In de vroege ochtend van zondag 21 januari kreeg Gerard een tweede herseninfarct en vanaf dat moment heeft hij geknokt om weer terug te komen. Helaas kreeg hij nog een derde herseninfarct en heeft hij de strijd verloren.

Namens het bestuur en alle leden wensen wij zijn familie, vrienden en kennissen heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.