Wedstrijd U8/U10 in Tilburg

Wedstrijd U8/U10 in Tilburg

Afgelopen zondag, 19 november, hebben onze U8 en U10 een competitiewestrijden gespeeld in Tilburg tegen de Tilburg Trappers en Hijs Hokij Den Haag Blaauw. Deze wedstrijden zijn gespeeld in de vorm van een minitoernooi waarbij wedstrijden van 15 minuten worden gespeeld.

Onze kids doen dit jaar voor de eerste keer mee met de competitie en elke wedstrijd zie je het enthousiasme, plezier en teamgevoel groeien. Ook de techniek gaat met sprongen vooruit en de schoten belanden steeds vaker in de goal! Zo ook bij de wedstrijd van de U10 tegen de Trappers. Er werd zo waar met 4-0 gewonnen.

Ook de U8 scoorde regelmatig en zij winnen inmiddels al regelmatig een wedstrijd! We zijn als Yeti’s familie super trots op de kids!!