Wedstrijdverslag Yeti’s tegen Dragons

Yeti's tegen Dragons

Wedstrijdverslag Yeti’s tegen Dragons

blank

Daar was ie dan, gewoon op een donderdagavond even een wedstrijd inhalen, nadat de weergoden afgelopen weekend roet in ‘t eten hadden gegooid.

De sfeer zat er al goed in toen de Yeti’s hoorde dat ze zich om mochten kleden in een reuze Tippy. Dat ze het kaas niet van hun brood lieten eten bleek al in de eerste periode.

Binnen 6 minuten hadden de Yeti’s al 3 keer gescoord achter de boomlange goalie van Utrecht. De eerste periode werd afgesloten met 4-1.

In de tweede periode leek het er even op of Utrecht wat vleugels kreeg nadat ze met 4–2 de stand weer dichterbij brachten. Echter lieten de Yeti’s zich van de beste kant zien en scoorde Luuk Brekelmans maar liefst 3 keer. Met een tussenstand van 8-2 ging men naar de verdiende warme thee.

Uiteindelijk werd de 3e periode er eentje om van te smullen. Met enkele hoogstandjes en mooie goals werd de wedstrijd afgesloten in een 11-3 overwinning.